HTML

Kisvakond!!!

2008.03.15. 00:05 :: qd

A Kisvakondra mindig lehet számítani...

Amúgy a videóról jutott eszembe:

A kígyó biciklizik az erdőben, találkozik a nyuszikával. Nyuszika mondja neki:
-Hé, kígyó, te nem is tudsz biciklizni!
-Ja, bocs.
És felborult.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://qdbp.blog.hu/api/trackback/id/tr72381591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorka 2008.03.15. 17:24:12

Tökre belelkesültem,hogy VÁÁÁÁÁ KISVAKOND KISKOROMBAN IMÁDTAM!!!!...aztán megnéztem,és rájöttem ,hogy megint szeretnék kisgyerek lenni...mert akkor még nem zavart volna ,hogy miért nem görkorit vagy gördeszkát adott a csigának,a büdös kipufogójú motor helyett...aztán nem jutott volna eszembe ,hogy ez hülyeség mert a csigának nincs is lába ,hogy hajtsa a görkorit,tehát logikus a moci.....szóval szeretnék megint kisgyerek lenni,hogy csak az maradjon meg a történetből,hogy a csiga örült a végén a virágnak......

qd 2008.03.16. 13:23:15

Jé, Dorka!

Hát látod, erre nem is gondoltam, hogy motor meg büdös meg minden... de szerintem ez úgyis olyan Kisvakond-méretarányú motor volt, hogy úgyse fogyasztott sokat, meg talán a CO2 emisszió értéke se volt olyan magas,mertr gondolom a Kisvakond direkt ilyet választott a motornagykerben, ahol a barátja a Süni dolgozik, akit persze megkent rendesen, hogy legyen levizsgáztatva kismotornak és akkor a csigának nem kell rá biztosítást fizetnie, meg rendszámot se kell rá tenni, és, ésésés...

á mindegy, a lényeg, hogy a végén a csiga vitt egy virágot a Kisvakondnak...

cetike 2008.03.18. 00:42:11

Hali!
Egyébként simán lehet,hogy hidrogénnel működik a motor és, ami a kipufogóból jön az is csak vízgőz, meg ami még a csiga-biga szempontjából fontos,h. autómataváltós, így nincs szüksége a lábára,h. váltson meg ilyenek. :D:D Krtekre mindíg lehet számítani, szóval szerintem most is kihozta helyzetből a maximumot.:D
süti beállítások módosítása