HTML

My life

2007.06.24. 16:00 :: qd

Hát most már jó rég írtam ide akármi értelmeset, meg most se fogok asszem. Csak kicsit unatkoztam, gondoltam valami újdonásg mégiscsak legyen.

A még érettségizőknek sok sikert, a már megérteknek jó pihenést... meg még mi? JA! A Julcsinak jó utat Szíriába :) (Tegyél fel képeket majd a blogodra.) Meg még a Horvátországba menőknek jó Horvátországozást, és üzenem, hogy gólyatáborba már csakazért is elmegyek, és elverem a Londonban keresett pénzemet...

Meg találtam egy tökjó játékot a neten. Arról szól, hogy ha képzeletben filmet csinálnának valaki életéből, milyen zenék lennének benne. Úgy működik, hogy winampba be kell tenni az egész zenekönyvtárat, shuffle-ra tenin a lejátszást, és minden jelenethez véletlenszerűen egy zenét kiválasztatni vele. Nekem ezek jöttek ki: (a fordítása miatt sorry, angolul jobban hangzanak a jelenetek nevei)

Főcím: Kispál és a Borz - Napos oldal
Felkelés: Beatles - Hard Days Night
Első nap a suliban: Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World
Az első szerelem: The white stripes - The Denial Twist
Veszekedés: Massive Attack - Group Four
Szakítás: Dream Theatre - The Spirit Carries On
Parti: Franz Ferdinand - Walk away
Élet: Alice Cooper - Poison
Idegösszeomlás: Hatebreed - Destroy Everything (asszem ez telitalálat :)
Autós jelenet: Violent Flames - Color me once
Visszaemlékezés: Evanescence - Hello (na ja...)
Újra egymásra találás: Tankcsapda - Anarchia (hehe, hát ez kapufa)
Esküvő: Massive Attack - What your soul sings
Az első gyerek: Guano Apes - Big in Japan
Az utolsó csata: Crystal Method - Keep hope Alive
Halál jelenet: Faithless - Mass destruction (na ezen beszartam :D)
Temetés: Moby - I like it (kapufa 2)
Végefőcím: FLUKE - Absurd(Whitewash edit) (asszem ez illik)

Mi ebből a tanulság? Semmi. De azért jó poén volt megcsinálni. Mindenesetre, így ezek a zenék együtt, hát, megnéztem és... jó szar film lenne ilyen zenékkel. Talán amúgy is...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://qdbp.blog.hu/api/trackback/id/tr58104931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chester 2007.06.24. 21:40:24

Miért ne?
Anarchia az éjszakában, anarchia, minden nap aha!
Zűrzavar van a vágyaimabn, zűrzavar van az ágyamban aha!!

qd 2007.06.24. 22:05:41

Hehe... végülis tényleg.

Julcsi 2007.06.25. 01:03:57

Köszi QD, neked is jó utat és egyben gyere vissza plz!:) Amúgy képzeld, lenémítottam a csirkét és így meg pattog a hangszóró XD szóval nem csipog, de amikor csipogna, akkor halkan recseg. Jó, mi? :)
Ja és az jutott eszembe, hogy oké, hogy lesz kint net, de hogy a francba fogok arab billentyűzettel írni??? :D ezen eddig el sem gondolkodtam. Bár biztos át lehet állítani... Nah, megyek aludni, mert hnap korán indulunk (már 9kor!!!:)

Ui.: Azért az első gyerek-Guano Apes az nagyon üt :D

hostel 639 2007.06.27. 16:14:55

Hatebreed igen!
még jó hogy adtam ieneket neked
:D

Jani 2007.06.27. 18:13:05

ugyse hisszed el de én is elkezdtem játszani és "regel váratlan barát"-hoz tudod mi jött ki "this is the right time" igen a The Corrs-The right time
süti beállítások módosítása